Rožni
venec Božjega usmiljenja
ROŽNI
VENEC BOŽJEGA USMILJENJA
To molitev je Gospod Jezus
sestri Favstini narekoval v
Vilnu l.1935. V naslednjih prikazovanjih
je razodel njeno vrednost in
učinkovitost ter pojasnil z
njo povezano obljubo.
V tej molitvi darujemo Bogu
Očetu »telo in kri, dušo
in božanstvo« Jezusa Kristusa;
združujemo se z njegovo daritvijo
na križu za odrešenje sveta.
Ko darujemo Bogu Očetu njegovega
»preljubega Sina«,
se sklicujemo na najmočnejši
razlog, da bi bili uslišani.
Prosimo, naj se usmili »nas
in vsega sveta«.
Beseda »nas«
se nanaša na molivca rožnega
venca in na tiste, za katere
želi ali se čuti dolžnega moliti.
»Ves svet« - to
je vse človeštvo, ki živi na
zemlji, in duše, ki trpijo v
vicah.
Ko molimo z besedami rožnega
venca, izvršujemo dejanje ljubezni
do bližnjega, ki je - skupaj
z zaupanjem - nujni pogoj za
prejem milosti.
»Po molitvi tega
rožnega venca,« je
obljubil Jezus, »sem
pripravljen dati vse, za kar
me bodo prosili,«
(1541) in je dodal: »če
je to, za kar prosiš, skladno
z mojo voljo« (1731).
Posebne obljube se nanašajo
na zadnjo uro: milost srečne
in spokojne smrti. Tisti, ki
sami z zaupanjem in vztrajnostjo
molijo ta rožni venec, si lahko
izprosijo srečno in spokojno
smrt ne le zase, marveč tudi
za umirajoče, pri katerih bodo
tako molili. »Duhovniki,«
je povedal Jezus, »ga
bodo priporočali grešnikom kot
zadnjo možnost rešitve; tudi
najbolj trdovraten grešnik,
ki bo samo enkrat zmolil ta
rožni venec, prejme milost iz
mojega neskončnega usmiljenja«
(687).
Vsaj enkrat, vendar v razpoloženju,
ki je skladno z vsebino molitve,
predvsem pa v veri, zaupanju
in ponižno oziroma z iskrenim
in globokim obžalovanjem svojih
grehov.
Rožni venec
božjega usmiljenja
(moli se na
navadni rožni venec)
Na začetku:
Oče naš, ki si v nebesih,
posvečeno bodi tvoje ime, pridi
k nam tvoje kraljestvo, zgodi
se tvoja volja kakor v nebesih
tako na zemlji.
Daj nam danes naš vsakdanji
kruh in odpusti nam naše dolge,
kakor tudi mi odpuščamo svojim
dolžnikom, in ne vpelji nas
v skušnjavo, temveč reši nas
hudega. Amen.
Zdrava, Marija, milosti
polna, Gospod je s teboj, blagoslovljena
si med ženami in blagoslovljen
je sad tvojega telesa, Jezus.
Sveta Marija, Mati božja,
prosi za nas grešnike zdaj in
ob naši smrtni uri. Amen.
Verujem v Boga Očeta
vsemogočnega, Stvarnika nebes
in zemlje. In v Jezusa Kristusa,
Sina njegovega edinega, Gospoda
našega; ki je bil spočet od
Svetega Duha, rojen iz Marije
Device;
trpel pod Poncijem Pilatom,
križan bil, umrl in bil v grob
položen; šel pred pekel, tretji
dan od mrtvih vstal; šel v nebesa;
sedi na desnici Boga Očeta vsemogočnega;
od ondod bo prišel sodit žive
in mrtve.
Verujem v Svetega Duha; sveto
katoliško Cerkev, občestvo svetnikov;
odpuščanje grehov; vstajenje
mesa in večno življenje. Amen.
Pri očenaševih
jagodah:
Večni Oče, darujem ti telo
in kri, dušo in božanstvo tvojega
preljubega Sina, našega Gospoda
Jezusa Kristusa v spravo za
naše grehe in za grehe vsega
sveta.
Pri jagodah
zdravamarije:
1. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 2. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 3. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 4. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 5. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 6. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 7. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 8. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 9. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta. 10. Zaradi
njegovega prebridkega trpljenja
– usmili se nas in vsega
sveta.
Na koncu
zadnje desetke:
1. Sveti
Bog, sveti Močni, sveti Nesmrtni
– usmili se nas in vsega
sveta. 2. Sveti
Bog, sveti Močni, sveti Nesmrtni
– usmili se nas in vsega
sveta. 3. Sveti
Bog, sveti Močni, sveti Nesmrtni
– usmili se nas in vsega
sveta.
* obvezno
|